Vind het wel leuk ja, doe weer mee bij de volgende ronde.quote:Op maandag 12 september 2011 00:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha.
Vind je het leuk om mee te doen?
quote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind het wel leuk ja, doe weer mee bij de volgende ronde.
Een fucking pathologische leugenaar is het, en ik durf te wedden dat zijn maatje galt uit hetzelfde gesticht aan het posten is, als het niet dezelfde persoon is.quote:Op maandag 12 september 2011 01:58 schreef Royyy het volgende:
Aha, onze goede vriend rubje mag een klopjacht op zichzelf gaan starten!
Mogguh!quote:
Ik wacht vol spanning op de reactie van rubje. Al valt er weinig over te zeggen lijkt mij.quote:Op maandag 12 september 2011 03:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking pathologische leugenaar is het, en ik durf te wedden dat zijn maatje galt uit hetzelfde gesticht aan het posten is, als het niet dezelfde persoon is.
Overigens vind ik het opvallend tam vanuit de mod groep. Want ik durf nl te wedden dat er discussies alom zijn achter de schermen.
wtf is Sabaton?quote:Op maandag 12 september 2011 07:32 schreef Braamyo het volgende:
Moguh !!!
Waren er gisteren nog andere bij het Sabaton concert?
Done. Niet echt mijn smaak.quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 12 september 2011 08:46 schreef m.k het volgende:
Na 11 jaar heeft mijn onverwoestbare, on aaibare maar rustige konijn Flopper het genoeg gevonden.
Behehehehehehquote:Op maandag 12 september 2011 01:58 schreef Royyy het volgende:
Aha, onze goede vriend rubje mag een klopjacht op zichzelf gaan starten!
Dank, het werd eigenlijk wel tijd ook, nog een winter had hij niet meer gehaald ookquote:
Beest was 11 jaar, en heeft meerdere ziektes gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 10:27 schreef Rave_NL het volgende:
Jammer dat hij het niet nog 3 maandjes vol kon houden, nu zal je hem in moeten vriezen.
Mijn cavia is overleden aan een hartaanvalquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Beest was 11 jaar, en heeft meerdere ziektes gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |